• Reklamacje

Aby zgłosić reklamację, najpierw uzupełnij formularz który znajdujesz TUTAJ

Zeskanuj ten dokument i wyślij skan e-mailem na adres: sklep@eltapolska.pl Koniecznie dołącz do maila dokument zakupowy (fakturę albo paragon). Pamiętaj, że każdy skan musi być czytelny.

Po otrzymaniu skanu wyślemy na Twój e-mail numer zgłoszenia dotyczący Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Wpisz ten numer na oryginał formularza.

Po wpisaniu numeru wyślij towar wraz z tym dokumentem na adres:

Elta Polska
34-300 Żywiec
ul.Prosta 2

UPEWNIJ SIĘ, że załączyłeś do towaru kopię niniejszego dokumentu, KONIECZNIE z wpisanym numerem zgłoszenia. Brak tego numeru może skutkować odmową przyjęcia Twojego towaru.

Elta Polska w ciągu 14 dni od momentu odbioru Twojego towaru poinformuje Cię o decyzji dotyczącej reklamacji.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Regulamin

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny